fredag 2. januar 2009

Godt nytt år!



Ganske ok i grunnen,å starte det nye året med ein fridag, før det er helg igjen :)
Det er 12 minusgrader ute denne fredagsmorgonen. Pila står midt mellom "Daseveir" og "Bitande kaldt" på Gloppe-termometeret i dag (biletet er teke før). Men det er enno langt att før ho nærmar seg "Gnalljande Kaldt", og endå må det bli tre gonger så kaldt før pila nærmar seg "Borti staur og veggje".

Det må bli ein skitur i dag trur eg. Det er framleis bekmørkt ute. Kaffien smakar godt innåt morgonsendinga til NRK Sogn & Fjordane, som er ein god erstattar for NRK Hordaland si morgonsending, som har utvikla seg til ein rein trafikkmeldingsradio for Bergen by..
No ventar eg berre på at butikkane skal opne. For eg har faktisk tenkt meg på Vangen og kjøpe meg nye ski.

Ingen kommentarer: