søndag 1. februar 2009

Kaldt men godt



Temperaturmålaren i bilen viste 15 minus då eg køyrde Vilde til stallen i halv åtte tida i dag tidleg. Heime var det heldigvis berre 10. Det er ikkje så ille kaldt det, så eg pakka sekken og la avgarde mot Bavallen straks morgonfòringa var unnagjort. Som regel er det vinden det kjem an på, kuldegradene er relativt "snille" så lenge det er nokolunde stilt. Men vind vart det òg, aukande med høgdemeterane. Så det vart ikkje rare pausen på Horgatoppen i dag, det var berre å hive seg ned igjen før neglespretten fekk tak..

Benson fekk ikkje vere med idag. For eg "juksa" og tok heisen frå Bavallen opp på Tråstøltoppen. Det er så unnasolt i Bavallen, og litt trasig å traske på ski oppetter alpinløypene, som reine "kjerringa mot straumen". I staden tok eg innover mot Raude Kross hytta og Kiseldur, og kryssa vidare over Slettafjellet derifrå. Det var allreie fullt med folk ved Horgaletten i halv elleve tida, men her fekk skitrekk vere skitrekk, det er no måte på juksing òg:)

Turen til topps gjekk lett og greit, her er jo såpass bratt at skifeller er eit "must". Eg nådde sendaren (1412 m.o.h) før klokka slo middag, og la på snu heim att til fårikålen med det same. Kjempefin tur, men kaldt..

Lønahorgi

Ingen kommentarer: