onsdag 16. april 2008

Medan andre klipper plenen...




Jau, det er både vent og vakkert å bu på Voss og på Kyte, men eg må innrømme at akkurat på denne tida av året kan det faktisk vera ørlite traurigt. Av denne grunn er det at eg offentleg (berre her på bloggen :))har erklært meg usamd med Bjørnstjerne Bjørnson, og fritt har omsett hans vidkjende Jeg velger mig April til Jeg velger mig mai !

Det er nesten så ein vert i dårleg humør berre av den vesle køyreturen frå Vossevangen og heim til Kytesgrenda etter arbeidstid no om dagane. Det er heilt utruleg kor stor skilnad våren kan lage.. Hjå oss er han alltid kort, kjem seint og pang! - så er han over, og det er sommar..

Men på ei anna side er det kjekt, som i dag då eg drog tidleg heim frå jobben og spente på meg skia rett oppi bakkane. Det er litt merkeleg, lei så ein skulle ein tru ein vart etter månader med snø, så er det likevel alltid dei siste skiturane som er dei gjevaste, dei med raud klister i solbråna bakkar.. med appelsin i sekken og skyddsalve på solsåre lepper (skifeller er for byfolk og andre uføre, berre så det er sagt..!:))Ja,ja, eg eig eit par, eg må innrømme det - og av og til kan dei vere gode å ha, men då skal det jaggu vere bratt!

Mobilfoto vinteren -08


Ingen kommentarer: