fredag 19. desember 2008

Vadlasletta

Det er visst jul snart.. Men eg har ikkje vaska golvet. Eller laga englestigar. Krumkakene har eg tenkt å droppe i år. Eg tenkjer at eg kan heller laga ein boks til fuglane i januar, så blir dei ferskare for dei.

Det er mørkt ute, men enno tidleg kveld. Vinden sender vadlasletta mot stoveglasa. Somme kallar det drittvèr. Men det er no eit vèr. Alt vèr har sin sjarm. Korleis kunne vi elles gle oss slik over godvèret, hvis det aldri var drittvèr?

Men eg har strigla ski'na mine. Med glider og grundvalla og stålbørst.. Eg har nemleg tenkt meg på ski i jula. Slik vèrutsiktene ser ut akkurat no må det visst høgare makter på bana. Men det satsar eg på. For eg har høyrt at dei sokalla høge maktene har "vakt" i desse tider..

Tenk, no er det berre 2 dagar igjen. Til den store dagen. Den 21. desember snur ho. Sola...

Ingen kommentarer: