tysdag 1. mai 2007

Eksperiment..

Er dette noko for older people, skal tru - blogging?? Eg fekk så lyst å prøve! Eg fekk invitasjon fra son min Anders hin dagen, som inviterte meg til fjesboka - Facebook - som det heiter. Det er visst ein farsott blitt, blant dei yngre. Men eg "joined" in, og no er fjeset mitt blant Anders's friends, and friends we have in common, slik som sambo Kine og tantebarna mine..
It's a new world..
Men eg må berre innrømme - at eg syns det er kjempemoro!! No kan eg sjå fjesa på alle venene til ungane mine, og lese om kor skøy dei har det. Det er berre litt få gamlingar med - enda :-)
Men tusen takk, Anders, som inviterte gamle muttern med på leiken!

I facebook kan du slutte deg til ulike grupper.. f.eks. gruppa "eg vil heimatt te Voss".., eller ei f.eks den gruppa som eg umiddelbart følte meg heime i - og tilslutta meg, nemleg gruppa "trim for eldre". Her vart eg tilbydd lynkurs i serviettbretting f.k. mandag frå 8.30 til 8.32... - og neste veke skal det vere seminar med tema "Pimp my rullator". Eg gler meg!!

Det er vel mykje sant i uttrykket: vi får ikkje meir moro enn vi skaper sjøl. Førebels er eg nok ein litt passiv medlem i Facebook, det er akkurat som eg vegrar meg litt for å invitere mine jamnaldrande vener, skal tru om dei vil føle seg heime der?? Men kanskje inviterer eg deg ein dag.. Skal vi forbli evig unge, som vi ynskjer, så gjeld det jo å henge med :-)!! Ikkje sant?

I dag heldt eg på å falle for freistinga, å klikke på Join the group: "If you can't fix it with Gaffa tape, you haven't used enough". DEN hadde vore noko for meg! men eg besinna meg.. No skal eg prøve meg på denne blogg-greia, først, trur eg!

Ingen kommentarer: