onsdag 9. mai 2007

No livnar det i lundar...

- men snøen blir seig i år, ser det ut til. Vi hadde oss ein rask kveldstur til Skjevlingen i dag, og det var bart og fint nesten heilt opp.Men vidare var det håplaust, og vi nådde ikkje så langt som til Raudkjeldo før det var uframkomeleg i fjellsko.
Det blir nok lenge før vi kan springe ruta om Skjevlingen til Liaset og heim i år.
Kaldt var det og. Men vi hadde ein liten stopp for å nyte utsikten på Skjevlingen

Utsyn over Graueåsen og Storåsen, med Gråsido og Vangsvatnet i bakgrunnen


Utedoen på Skjevlingen, fint gøymd i terrenget

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei.
Vel overstått konfirmasjon!

Takkar for kommentar på bloggen min. Eg har kraftlinjer og kraftutbyggjingar opp i halsen ja...:-)
Elles var det ein flott link du gav meg. Den har eg lagt i favorittar!
Blegja er elles favorittfjellet mitt i Askvoll. Det blir ein del turar i året, men mest om sommaren. I år har eg endå til gode å gå opp på ski, men har ikkje gitt opp endå. Ventar på rette helga i mai/juni med 20 varmegrader og shorts som bekledning,ja, og ikkje forgløyme solfaktor..:-)
Herleg med sommarsnø på bare legger!
Skal nok sjekke bloggen din heretter sidan du ser ut til å ha følgt med på min..:-)